- Blog
- Vývoj
Vývoj
-
-
Implementace DLSS pro vyšší obrazovou kvalitu a plynulost
-
Vývoj aplikací v Unreal Engine - znalostní báze, tipy, triky
-
Virtual Desktop pro Oculus - Plnohodnotný VR zážitek bez omezení výkonem
-
Příručka Vývojáře - Vývoj VR Aplikací na Oculus Quest 2
-
Unreal vs Unity - srovnání áčkových herních enginů pro vývoj VR
-
CAD modely - Jak na výkonnostní optimalizaci a její automatizaci?
-
Interaktivní virtuální realita ve spojení s modelem nemovitosti? - Výhody, možnosti, tvorba.
-
Unity MARS jakožto řešení pro inteligentní rozšířenou a mixovanou realitu - co přináší?
-
Jaké XR ovladače existují a proč je potřeba input manager?
-
Jak na efektivní vývoj VR aplikací? Můj přístup k problematice
-
Jak vymodelovat a vyexportovat 3D model nemovitosti v bezplatném softwaru Blender?
-
Motion sickness - Jak designovat VR aplikace, aby z nich nebylo nevolno?
-
360° mediální obsahové aplikace - jak principiálně fungují a jak se vyvíjí?