VR headset Lenovo ThinkReality VRX

VR headset Lenovo ThinkReality VRX Tagy: Hardware
| Publikováno dne

Lenovo ThinkReality VRX je standalone all-in-one VR headset určený pro podniky. Díky využití “palačinkové” optiky VR headset nabízí kompaktní rozměry. Vysokokapacitní baterie umístěna na popruhu vzadu a vhodně použité materiály zaručují pohodlí, snadnou údržbu a optimální rozložení hmotnosti při používání. Plně barevný průchod zprostředkovaný 2-jicí kamer snímajícími fyzický svět ve vysokém rozlišení je skvělým předpokladem pro využití v aplikacích s mixovanou realitou. Standardem je podpora aplikací vyžadujících 3 i 6 stupňů volnosti pohybu (3/6 DoF), kdy snímání prostoru probíhá 4mi senzory umístěnými přímo na headsetu. VR headset může pracovat samostatně stejně jako v propojení se streamovací stanicí (pracovní stanice pro streamování / NVIDIA CloudXR). Hromadná správa obsahu mezi zařízeními v globálním měřítku je umožněna skrze ThinkReality platformu. Brýle přijdou na trh v roce 2023.

Cílovými zákazníky MR brýlí jsou firmy využívající XR ve velkém měřítku při výkonu práce zaměstnanců i jejich školení. VR headset ThinkReality VRX je navržený s účelovou konstrukcí a hygienickými materiály nezbytnými pro dlouhou životnost a spolehlivý provoz. Jendoduchá správa, konfigurace i nasazení zařízení ve velkém měřítku je umožněna prostřednictvím vestavěné softwarové platformy ThinkReality. Nedílnou vlastností nabídky Lenovo je podpora bezpečnostních postupů na podnikové úrovni s bezpečným dodavatelským řetězcem a výrobním procesem.

VR headset ThinkReality VRX je poháněn osvědčenou platformou Snapdragon™ XR. Tu můžeme najít i v zařízeních jako Quest 2, Quest Pro nebo Pico 4. Palačinková optika náhlavní soupravy je ve VRX doplněna o jedinečný ventilační systém, který odvádí teplo z displeje pryč od obličeje nositele. Z dostupných informací není zřejmé, zda headset bude opatřen senzory pro snímání emocí prostřednictvím pohybu očí a obličeje.

Otevřená platforma, rostoucí ekosystém, přidružené služby

Lenovo se slovy generálního ředitele pro XR a Metaverse Vishala Shaha soustředí na vytvoření brány do rostoucího podnikového světa Metaverse. Cílem je doručit spolehlivé, flexibilní a škálovatelné nástroje pro novou realitu práce v hybridních scénářích a virtuálních prostředích.

Vývojáři při vývoji XR aplikací pro ThinkReality VRX mají možnost používat kompletní sadu komplexních XR služeb od Lenovo (od konzultací a tvorby obsahu přes strategii, dodání, cloudové nasazení a zákaznickou podporu ) a funkce otevřeného vývojářského kitu Snapdragon Spaces™ XR prostřednictvím jeho SDK založeném na OpenXR. K dostání je pro herní enginy Unreal i Unity.

Lenovo na obsahové výbavě headsetu spolupracuje s předními dodavateli podnikového softwaru, včetně ENGAGE XR, komunikační platformy Metaverse pro spolupráci, školení a vzdělávání. Lenovo svůj prostor v Metaverse v rámci ENGAGE bude využívat pro předvádění produktů, řešení a dále k setkávání se a spolupráci s partnery a zákazníky.

Globální servis a podpora

Při investování do podnikového řešení VR se organizace musí dívat za hranice samotného hardwaru a vyhodnotit dlouhodobé důsledky partnerství s konkrétním poskytovatelem. Kromě poskytování výjimečných zážitků skrze kvalitní hardwarové vybavení přichází Lenovo ThinkReality VRX také s něčím, co na trhu VR často nenajdete – s podporou globálního technologického lídra s dlouhou historií osvědčených inovací.

Cena a dostupnost

VR headset ThinkReality VRX bude k dispozici pro předběžný přístup vybraným partnerům do konce roku 2022 a poté bude všeobecná dostupnost na vybraných trzích po celém světě startovat počátkem roku 2023. Cena za podnikové řešení VR bude zveřejněna se začátkem prodejů.

  • Blog
  • VR headset Lenovo ThinkReality VRX
Tagy:
Sdílení: